Żyjemy w czasach, kiedy pracujemy coraz więcej. Wiele godzin w ciągu dnia spędzamy siedząc za biurkiem. Praca może dać nam w kość – i to dosłownie! Długie godziny spędzone w pozycji siedzącej nie są bez znaczenia dla naszego kręgosłupa, ale również karku, a nawet głowy czy rąk! Warto zadać więc pytanie: jakie krzesło biurowe najlepiej wybrać? Na co zwrócić uwagę podczas zakupów?

Jakie krzesło biurowe będzie najbardziej odpowiednie?

Wybór krzesła do biura to wcale nie takie proste zadanie. Należy wziąć pod uwagę wiele ważnych aspektów, jak m.in. typ krzesła, cena mebla, design, a także dodatkowe parametry wpływające na komfort pracy np. możliwość regulacji wysokości, siedzisko, materiał. Producenci mebli biurowych oferują różne typy krzeseł :

  • klasyczne – posiadające podstawowe funkcje, bez dodatkowych udogodnień,
  • kubełkowe – ze specjalnie zaprojektowanym siedziskiem i podłokietnikami, znacznie podnoszące ergonomię pracy,
  • medyczne lub ortopedyczne – odpowiednie dla osób z problemami zdrowotnymi, zwłaszcza uciążliwymi bólami pleców.

jakie krzesło do biurka

Na co jeszcze warto zwrócić uwagę podczas zakupu fotela biurowego?

Innym ważnym aspektem, który trzeba wziąć pod uwagę, odpowiadając na pytanie jakie krzesło biurowe zakupić do firmy, jest design. Chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć, że warto, aby krzesła pasowały do wystroju biura i pozostałych mebli, czyli jeśli stawiamy na klasyczne rozwiązania, niech krzesła biurowe również takie będą. Natomiast jeśli, chcesz, aby Twoje biuro było nowoczesne, postaw na bardziej designerskie meble. Ostatnia, ale również ważna rzecz to cena. Zamawiając krzesła biurowe, zapewne zamawiasz ich większą liczbę, dlatego warto zwrócić uwagę na stosunek cena – jakość, a także kwestie BHP. Meble biurowe są ważne, ale nie warto przepłacać!

Czy ten wpis był pomocny?

5 / 5. 1

Oceń jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *